Måndag

Att kliva upp ur sängen på måndagar är det värsta jag vet. Jag klarar bara inte det, fast det är inga problem alla andra dagar..? men det är la för att det varit helg och man sovit länge och så.
Men har en dålig vana att alltid skolka första lektionen/ta en senare buss så jag kan ligga liiite längre. Men det måste jag sluta med, har nog alldelles för mycket frånvaro den senaste tiden. Aj, aj :/
Men nu ska de bli ändring!
Annars har dagen varit helt okej! So:n blev inställd, och nästan alla orkade inte vänta i skolan i en timma för att gå på engelskan och läsa lite som man kan göra hemma..?
Så jag, Jessica och Wiktoria åkte ner till stan för att ta en chailatte och sitta vid viskan i det sköna vädret.
Men Jessica som hade pengar till mig och henne, hade glömt sin plonka i skolan, så vi åkte tillbaka och hämtade den.
Sen åkte vi ner igen och gick och satte oss på bakgården och tog varsin kladdkaka o chailatte. Mums!
Där satt vi och myste o bara pratade en stund. Sen tog vi bussen hem och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och ska snart plugga..

Blä för skola, men det är bara något man måste fixa, haha..
Om jag ska bli ambulans sjuksköterska så måste jag ju plugga lite..;)

Ne nu ska jag göra mig lite te och börja läsa på svenskan
Vi hörs, kram ♥
image description
image description
Min finaste vän Jessica ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0