Mat...

Måste vara det bästa som finns. Och sova. Mat och sova är fan livet, haha.. Ne men jag tror inte jag är den enda som tycker det. Just nu sitter jag på soffan och känner doften av köttet pappa steker, och potatisen i ugnen. Lovley! Åh..
Kom nyss hem från min gammelmormor som ligger på ett hem. Hon har jätte ont i sitt ben, så hon klarar inte att vara hemma.. Iaf efter skolan som slutade 11:20 åkte jag till mormor&morfar och åt mat, haha. Sedan så åkte vi till gammelmormor och var där in drygt två timmar.
Det är sjukt hur mycket jag älskar henne, och se henne ha så ont gör mig så ledsen och vill bara vara med henne hela tiden. Hon är också 95 år, så himla fin och stark är hon.
Nu ska jag duscha och sedan äta, sedan blir det väll plugg antar jag? -.- eller så går jag ut o träffar Jesper.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0