Studiedag

Godmorgon mina små turtuduvor!
Idag har jag studiedag, så det har varit en slags långhelg för mig!:)
Men som de senaste helgerna har jag vaknat rätt tidigt, vid 9 varje morgon. Fast jag har gått o lagt mig sent, hmm..
Men de är ju bra iaf! Så sover jag inte bort halva dagen ;)
Studiedag idag.. Pff om de tror man ska plugga så verligen inte, haha.
Idag ska jag träffa min fina Jolin! Vi ska luncha o bara mysa. Saknat henne.
Så nu har jag duschat och gjort mig en smoothie. Jorldgubbar, hallon och mjölk! Nyttigt och hur gott som helst.
Är ensam hemma också, så som jag alltid gör ska jag göra nu med!
- Sätta på högsta volym med musik och bara leva livet! Och fixa mig:)
Vi hörs när vi hörs. Pussar ifrån mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0