-

Haft verkligen haft fullt upp idag, därför det inte blivit någon uppdatering, men trodde faktist inte det skulle vara så många som besökt ändå, är faktist glad för det hur töntigt det än låter (mina vänner brukar reta mig för min blogg, men det är la vanligt antar jag)
 
Men haft skola till 11:00 idag, sedan blev det träning i någon timme. Och efter det blev det Viskan med Cajsa och åt lite, perfekt start på helgen!
Och nu kom jag precis hem från Cajsa efter kollat på Let's dance och ätit gott, precis så en fredag ska vara!
Men skriver mer imorgon, då ska jag visa vad jag fått från DM.RETRO för att jag fått vänta så länge för min beställning.
Inget speciellt, men bara tanken av att de ger en gåva för väntetiden är gullig. 
Godnatt :)
Blir en instagram bild från dagen då jag och Cajsa får lite nostalgi känsla. Kommer ni ihåg de här glassarna? de man gjorde själv av saft? 
(min design kapar fortfarande av mina bilder, men det får vara så tills jag tar mig orken att fixa de, sorry)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0