FAITH

I torsdags beställde jag lite kläder från faith och redan i lördags kunde jag hämta ut det i butiken. Hade beställt ganska mycket till mig och mamma, men allt föll mig inte i smaken när jag provade. Så det blev bara några stycken plagg, men är riktigt nöjd och bara längtar till sommaren! eller iaf att värmen och solen kommer :)
Dock är de väääldigt skrynkliga då de kom ihoprullade. De ska ju vara lite skrynkligt, men inte lika mycket som på bilderna. Hoppas jag!?
 

Två stycken linnen/blusar i svart och korall. Sitter hur fint och perfekt som helst. Blir två sommarfavoriter!

En klänning jag inte vet om jag ska behålla, men visst är den vacker och mysig på något sett? kan nog vara jätte fin att ha på sommaren med mina marenas eller ett par låga converse/boots. Ska fundera vidare!
En cardigan/blus eller va det heter i (grått?) jätte fin och skön att ha på sig! invigde den faktist idag med ett par svarta jeans och ett vitt linne under. Jätte bekvämt! den blev dock inte så skrynklig som den ser ut. Så den kanske ska vara så som resten av faith:s plagg? tycker om kläderna jätte mycket iaf, och det är ju huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0