FULLSPÄCKAD DAG

Inte blivit något inlägg idag pågrund av att jag varit upptagen i stort sett hela dagen. Och känns så jobbigt..vet själv hur tråkigt det är när man följer en blogg och den inte uppdaterar. Fast de klart, jag är ju ingen "super" bloggare och jag har inte heller sagt att jag ska blogga i stort sett varje dag. Men jag har ändå fått några läsare som klickar in här varje dag, och det är tråkigt att inte då haft något att blogga om då.
 
Men imorgon ska jag fota kläderna jag köpt och tänkte dela med mig av lite tankar också. Så hoppas ni kikar in då! Nu ska jag lägga mig och läsa i boken "Femtio nyanser av honom" och tagga prov imorgonbitti, underbart. 
 
Puss natti :) 

Får bli en bild jag la upp på instagram igår, fast den är dock från förra lördagen då jag var hos Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0