GÅVA FRÅN D.M. RETRO

Om ni läst tidigare skrev jag att jag skulle få en gåva för att jag fått vänta så lång tid på min beställning från D.M Retro och igår så kom det ett litet paket på posten och det innehöll ett halsband och en ring. 
 
Jag själv är inte för så mycket halsband men ringen kan nog vara snygg. Dock var den alldeles förstor för mina små fingrar, men det kanske löser sig. Men bara tanken av att de skickar ut "gåvor" som de kallar det, till alla oss som fått vänta pågrund av olika skäl, är jätte gullig.
Jag är iaf jätte nöjd och glad för att jag äntligen fått mina varor och kommer helt klart handla där igen, utan tviel.
 
Hämtade ut ett paket idag också, besällt lite fina saker som jag ska visa i ett annat inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0