GO HELG ♡

Helgen har tillbringats mestadels med min bästa Cajs, och vi har haft en hur go helg som helst som alltid!
I fredags var vi med några killkompisar och myste och igår börja vi med förfest hos Cajsa med några tjejer och sedan drog vi ut, bra kväll!

Vaknade upp hos Cajsa och chillade till film innan vi drog hem till mig och lagade mat och kollade ännu en film och bara myste. Hon gick för en stund sedan och nu ska jag ta och plugga lite om jag har orken, rätt seg idag asså!
Tog inte alls några bilder i fredags.
Några bilder från förfesten igår :
Idag, söndag :
Älskar känlsan av att kunna sitta ute, eller vi satt i uterummet idag, men ändå skönt att komma ut från huset!
Tänkte grilla, men vi stekte en go kotlett istället. Klyftpotatis och hemmagjord vitlöksås, söndagslyx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0