HÄRLIG MORGON ♡

Vaknade upp av att solljuset trängde sig igenom persiennerna, så det blev inte någon lång sovmorgon som jag trott efter gårkvällen/natten. Men det gjorde mig inget, för blev på så bra humör så jag bara skuttade ur sängen för att kunna göra frukost och sätta mig ute och äta.
 
Äntligen kan man sitta på framsidan av vårat hus då det alltid är morgonsol där. Och pappa har byggt en ny terass så det är så mysigt. Och sedan förflyttar man sig till baksidan under dagen, underbart!
 
Nu ska jag börja göra iordning mig lite smått och sedan åka ner till stan och träffa en kompis och hitta på lite mysigt!
Hoppas ni får en bra dag i solen, puss&kram 


Min katt njuter lika mycket om inte mer av vädret, finaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0