KRETA 2011

Sommaren 2011 för snart 2 år sedan så var jag och mamma på Kreta och hade våran (mitt iaf) bästa vecka.
Och nu i sommar ska vi kanske boka det igen, samma stad och hotell, lovley!!

Vi träffade massor av underbara människor där och två av de 3 tjejkompisar som jag spenderade hela veckan med ska åka dit i sommar också. 
 
Så om det blir av kommer det bli såå underbart att träffa tjejerna igen och ha en lika bra, om inte bättre vecka (blir kanske 2 v.) igen! längtar så mycket och hoppas det blir av. Miss u girls!!!

 
Bara några av hur många bilder som helst från resan! jag längtar så jag spricker efter att få vara där igen med tjejerna och göra massa galna saker som sist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0