CURLY HAIR ♡

Kom hem för en stund sedan från stan. Har tränat sedan gick jag till min kompis där hon har sin praktik och fick mitt hår stylat tills ikväll då jag ska till Amanda. Vi tjejgänget från min förra klass (7-9) ska träffas och laga mat och ha lite mysigt! ska bli riktigt roligt att träffas vi 5 igen och bara prata! det som är tråkigt när man börjar gymnasiet är att man glider ifrån varandra när man får nya klasser osv..och äntligen ska vi 5 samlas igen! mys.
Senare på kvällen kommer lite annat folk. Kommer nog inte bli annat än roligt :)
 
Nu ska jag sätta på musik och börja sminka och klä på mig, ingen aning vad jag ska ha på mig!! som alltid..
Ha en bra kväll på er, pussilipuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0