LÖRDAG

Jag har blivit brunett. Igen. Och jag trivs.
Än så länge iallafall, jag är ju en sån person som tröttnar så otroligt fort, jag måste skaffa mig tålamod asså.
 
Och nej, jag ska inte ha den här headern. Utan när jag har ork och lust så ska jag försöka sätta mig ner och göra en lite personligare och snyggare design, men det kommer. Inte det första jag prioriterar just nu. 
 
Har inte tagit någon bild på mig som brunett än, men det kommer la så småningom :)
 
Idag blir det att ta de lugnt och städa upp lite i mitt rum, sedan ikväll ska jag till en tjejkompis med massa andra brudar!
 
- Bjuder på den senaste bilden på mig tills jag tagit nya
Invigde då mina favorit sandaletter från märket Marenas, var faktist lite kallt men det funkade faktist.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0