LYX MORGON ♡

Godmorgon!! jag är på såå bra humör, känner mig som den lyckligaste på jorden!(?) Vaknade upp med ett sånt sug av att ut och springa, så tog snabbt på mig löpardojjorna och sprang ut. Sprang/joggade i ungefär 40 min, och gud vad skönt det var! ska verkligen göra detta oftare, är så mycket skönare att springa ute än på gymmet. 
 
När jag kom in så gjorde jag min favorit mugcake, och såklart är den nyttig som den förra. Medans jag fixade iordning frukosten tappade jag upp ett varmt bad i jaccuzin, finns verkligen ingenting bättre!!
Där låg jag tills nu och bara njöt av livet!

Jag toppade min choklad muggcake med kvarg som jag blandade ner vaniljsocker och bär i. Sedan la jag på björnbär och banan. Helt otroligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0