MATERIELL KÄRLEK




 
Min underbara efterlängtade klänning! är så otroligt nöjd och gillar den såå mycket. Denna klänning blir absolut en av mina favoriter till sommaren. Kommer använda den flitigt som till kalas, fina dagar, kvällar och allt. En klänning som passar till mycket tycker jag! Otroligt nöjd :)

Vet säkert att någon/några individer tycker det är på något sätt "trashigt" att jag visar mina bröst. Men det är ju inte alls skillnad på om man har bikini på sig eller hur andra tjejer visar sina bröst på kort. Men jag bryr mig inte om det, utan med denna bild vill jag visa hur man t.e.x kan använda bh:n till. Har kollat på många olika outfits vad man kan ha bh:n under, och detta är ett sätt att ha det. Lika väl som att ha skjortan knäppt. Och det är så fint!
Valde att ha bilden svart vit för att på skjortan/blusen så är det guld nitar, och på b:hn är det silver.
Detta var bara ett exempel på vad man kan ha bh:n under :) Älskar den och kommer säkert använda den mycket i vår och framförallt sommar. Ska först bara köpa lite snygga blusar/skjortor att ha över, sen blir det perfekt!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

hur lång är du? tycker den klänningen är superfin, men osäker på om den kommer bli för lång.. Tacksam för svar :)

Svar: Hej! jag har inte mätt mig på ganska länge, men sist jag mätte mig var jag 1,69. Så har säkert inte växt mer. Klänningen är inte så jättelång på mig, utan den sitter ganska bra. Den slutar typ efter halva mina lår, och det är typ så den ska sitta. Om den är för lång på dig så är de nog bara att sy upp den? det blir nog inga problem :) tycker du ska köpa den, den är sååå fin! kram
Henny Ståhle

2013-04-19 @ 17:47:41
Postat av: Julia

åh tack så jätte mycket! Köpte du den från dm retro eller någon annan sida? den är ju jätte fin!:)

Svar: Så lite så!:) jaa det gjorde jag. Men såg att missme.se också hade den klänningen, fast 200 kr billigare, och det är ju ändå 200 kr.. och likadan klänning, så jaa!;)
Henny Ståhle

2013-04-20 @ 01:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0