MORGONMYS

Godmorgon :) vaknade av att mamma kommer in och säger att frukosten är klar, ååh älskar den känslan av att bara resa sig upp efter en lång sovmorgon och bara sätta sig vid dukat bord. 
 
Och så har jag nu också blivit ägare till boken "Femtio nyanser av honom" som jag längtat så mycket efter att läsa trots mammas försök att jag inte får läsa den för den är alldeles för snuskig, haha men jag SKA läsa den. Jag känner många som säger att böckerna är verkligen hur bra som helst. Och nu äntligen, hähähä.

 Naturell yoghurt med färska hallon och lite osaltad nötmix på, hur gott som helst!!
Fick dock bli ljust bröd idag (som jag vanligtvis inte äter) men ätit upp all mörkt bröd och knäckebröd så det måste jag skriva på matlistan direkt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0