SÖNDAGS FRUKOST

Det senaste har söndagar alltid varit min "lyxfrukost-dag" då jag tar mig tid att göra en god och ganska stor frukost till mig själv. Och det uppskattar jag såå mycket, för dagen blir verkligen så mycket bättre än de dagar då jag varken äter något eller bara äter en banan hastigt. Not good!

Och idag kokade jag ägg (som jag förövrigt blivit helt IN LOVE i nu de senaste) och så blev de kaviar som jag också älskar, + en stoor (kanske inte ser så stor ut, men det är den) skål med naturell yoghurt och frukt! LOVE
 
Om en stund ska jag åka till Mormor för söndagslunch och mormor gör alltid (som säkert många andras) såå god mat så man mår riktigt illa efter man ätit allt! det värsta med hennes middagar är att det ALLTID är förätt, huvudrätt och efterätt. Det blir matkoma så det smäller om det..
 
Och sen för att göra verkligen döda oss så kör hon kaffe och tårta någon timme efter allt. Japp.
Men nu ska jag inte skriva mer (vet själv hur jobbigt det är att läsa allt xD) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0