MIDSOMMAR 2013 ♡

Oj vilken bra dag jag hade igår trotts all stress. Min dag bestod av jobb från 8-3 och sedan åkte jag hem snabbt för att fixa mig lite innan jag tog bussen till min vän Lina för middag med tjejerna!
Sedan bar det av mot festen, och det var riktigt roligt. Alla var glada och allt var bara toppen!
Jag sov hos mormor och morfar inatt och där har jag varit nästintill hela dagen och bara tagit det lugnt och sovit. Gårdagen sög kraft ur mig, så en dag som denna behövde jag verkligen.
Nu ska jag snart sova så jag orkar upp imorgon då jag ska först träna och sedan äta lunch med mormor och morfar i Limmareds världshus(?) eller va de hette. Blev precis tillfrågad och jag tackar inte nej till lite söndags-mys.
Blir två bilder på mig före jag åkte till Lina. Min krans gick sönder så den gick inte att använda, så himla tråkigt. Men kvällen var bra ändå. Hoppas ni alla hade en bra midsommar också, puss och godnatt på er <3


Kommentarer
Postat av: Elin Svantesson

Tack för en underbar midsommar fina du :)

Svar: Tack själv honey, puss!!
Henny Ståhle

2013-06-23 @ 12:40:55
URL: http://eelinppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0