MYSFAKTOR

Vakna nyss efter någon timmas sömn då jag var helt slut efter jobbet idag. Är inte det typ de skönaste som finns att göra efter man kommit hem från något en dag? det tycker iallafall jag och det behövdes verkligen för mig idag.
Haft en jätte bra dag idag fast det regnat, så det blev bullbakning för hela slanten. Kanelbullar och vaniljbullar i massor, så himla mysigt! Och det bästa var att några av de äldre var med och hjälpte till, så otroligt roligt och härligt att se och sammarbeta med dom :)
Just det! tv programet "Borås Superstars" som går på tv(skrev fel igår) går varje dag nu tydligen kl. 14.00 (om ni vill se asså) hehe.
Blir en bild på mig och min fina vän Jessica från när vi var i Varberg (kommer fler bilder ifrån där framöver)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0