ÖVNINGSKÖRT

Kom nyss hem efter jag övningskört för första gången (eller ja, manuell) har kört våran andra bil några gånger för att liksom lära "känna" en bil och det är en automat. 
Men det är absolut ingenting jag ska göra längre, utan nu ska jag bara köra den manuella och verkligen bli säker på det. Jag ska ha mitt körkort om ca 1 år och då gäller de att jag ska ligga i med övningskörningen ;)
Nog om det, har jobbat som vanligt idag. Och jag jobbar på Distansgatan 7 Sveriges bästa äldreboende (som förövrigt går på tv nu igen som repris. Tisdagar kl 14:00 dock, men finns ju på tv4play.) Så in och titta på vart jag befinner mig på dagarna 3 veckor till. Och jag trivs verkligen som fisken i vattnet. Världens mysigaste och trevligaste arbete, och där kommer jag också jobba sedan när jag blir 18 (redan kirrat jobb av chefen) ;) så de är kul!
 
Men nu ska jag ta en dusch och sedan blir det premiären av Allsång på Skansen och lite god mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0