CHOKLAD, MÄNNISKANS BÄSTA VÄN ♡

Det måste vara det sannaste som sagts. Det stämmer något kopiöst, för mig iallafall.
 
Pappa kom med detta till mig innan han åkte iväg och måste säga att jag blev lite besviken. Iallafall på LOKA Choklad, den var inte alls lika god som jag har förväntat mig. Men den funkade iaf, har ändå LEMON PIE som favorit, så den kommer jag att köpa fler gånger.
Wasa Sandvich var la helt okej, men det passar inte med choklad till knäckebröd. Fast som jag säger "Allt som innehåller choklad gör mig frisk och glad" och det stämmer, choklad är det bästa jag vet ♡
Men ändå låg jag i sängen och unnade mig detta med Gossip Girl, heeeelt okej start på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0