DET BÖRJAR NÄRMA SIG ♡

Tills min födelsedag den 17 Maj
Födelsedagsfirande för mig och Lina (inte 100 % ännu) 18 maj
Sommarlov 4 Juni
Börjar Sommarjobba 10 Juni
Midsommar med de bästa! 21 Juni
Gyllene tider 7 Juli
Grekland 11 Augusti
 
 
Det är lite vad jag har planerat och vad som händer i härnäst och i sommar, och om allt går som det ska så blir det kanske Australien också för att åka och hälsa på min käre bror och hans kompisar, håller tummarna asså! det är ju verkligen en dröm som går i uppfyllelse isåfall. Hur ofta kommer man till Australien liksom?
 
Och bland allt detta kommer de bli mycket mys i Lysekil, Falkenberg, Varberg, Skåne, Stockholm, Linköping och såklart ska jag hinna med några fina dagar i lilla Borås och gå på de bättre Torsdagskvällarna. 
Får se hur mycket som jag hinner med i Sommar och vad spontana saker som kommer hända, men som de ser ut nu så kommer de bli en riktigt grym sommar! ♡

Bilderna är tagna från weheartit.com 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0