GÅRDAGEN ♡

Och igår hade jag ännu en helt amazing dag och kväll! jag måste skriva en sak till de två mest underbara och bästa vännerna (Cajsa och Jessica) jag har att jag älskar er så otroligt mycket! det är verkligen vi 3 föralltid, och det har vi verkligen förstått nu! ni är de jag behöver i alla lägen. Vi 3 är så olika, fast ändå så lika och det gör att vi passar så otrolig bra ihop   Ni som läser har säkert någon vän/vänner som ni skulle gjort allt för och verkligen känner att det är NI som ska hålla ihop för alltid, visst är den känslan så underbar? Jag har verkligen få riktiga vänner istället för många jag inte kan vara mig själv med. Vänner och familjen kommer före allt, för de är dom man har när som helst om man inte förstör det på något sätt.

Blev mycket text idag, men ni som klickar er in här gör det för någon andledning ellerhur? vare sig det är för att se bilderna eller läsa, är glad att ni vill läsa om mitt liv iaf! fast det inte är något speciellt :)
 
Tog inte alls några bilder igår då jag inte orkade utan fokuserade mest på sällskapet och att ha roligt.
Började med att grilla ännu en dag (LOOOVE IT) med mina bästa och senare på kvällen kom några killkompisar och vi hade så otroligt roligt, tack för helgen alla som varit hos mig! just nu är jag så lycklig, finns ingenting att klaga på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0