GOASTE LÅNGHELG ♡

Ojoj, vilken helg måste jag säga! Bland den bästa och händelserika helgen på väääldigt länge. Har hunnit med så mycket, och jag trodde verkligen inte helgen skulle bli så bra som den blev.
 
Var ensam hemma hela helgen om jag inte nämnt det och har varit fullt upp här hemma hos mig varje dag! om jag bara hade orkat skriva om allt som hänt..
 
Men i torsdags så kom en kompis till mig lite senare på kvällen och vi åt och bara myste tills min vän Cajsa kom och skulle hålla mig sällskap på natten, fast det blev tyvärr inte som vi hade trott när vi plötsligt blev utelåsta då altandörren gick i baklås klockan 01:00 på natten. Tur som vi hade så hade Cajsa med sin mobil med ut när min och allt annat var inne i huset. Orkar inte skriva allt, men en låssmed låste upp dörren i fredagsmorgon runt 8, sedan var det ur världen.
Och i fredags kom Cajsa och Philip och vi grillade och hade det bara såå skönt, och senare på kvällen så kom några andra kompisar och kvällen blev en av de bästa dagarna i mitt liv faktiskt :)  ♡


Kommentarer
Postat av: cajs

hahah pallar inte! bästa och cpigaste dagarna någonsin! söta vi är jag och philip ;)<3 puss på er alla

2013-05-14 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0