SÖNDAGSMYS ♡

Jag och Cajsa vaknade vid 10 tiden idag, Cajsa drog hem nästan direkt för vi båda skulle iväg på saker. Jag tog bussen lite senare ut till mormor i Sjömarken där hon serverade fläskkarré och massa godsaker därtill, och som vanligt blev jag proppmätt fast ändå fick jag ner mig lite äppelpaj och vaniljsås till efterätt.
 
Där har jag tillbringat mestadels av dagen och bara myst med mormor och hennes katter tills mamma kom och hämtade mig. Åkte hem till ännu mera mat som pappa lagat, fick i mig det också men ytterst lite hehe.
 
Nu ska jag mysa med min älskade katt som hoppade upp i min säng precis och kolla Gossip Girl, ett perfekt slut på en underbar helg! hoppas ni haft en lika bra helg och att ni är taggade för ännu en skolvecka, ohmy.
Men inte alls långt kvar nu, varken till min födelsedag eller sommarlov! Nu ska jag köra järnet!! 
Ni får en bild från tisdags då jag inte tagit några/någon bild idag. Längtar tills det blir sådär fint väder igen  ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0